Лицензия Creative Commons
Это произведение, автор которого — Лисичанская ЦБС библиотека филиал № 3, доступно на условиях лицензии Creative Commons «Attribution» («Атрибуция») 4.0 Всемирная.

вторник, 2 марта 2021 г.

 Мовна рапсодія «Долі зламане крило»

12 лютого з нагоди дня народження 150-річчя Лесі Українки для учнів комунального закладу «Лисичанська загальноосвітня школа І - ІІІ ступенів № 13» відбулася мовна рапсодія «Долі зламане крило». Молодь дізналася багато цікавих фактів про життя та творчість Лесі Українки. Хлопців і дівчаток просто вразила мужність й незламність цієї письменниці у боротьбі з 30-річною хворобою. Тому одним з улюблених віршів назвали «Як дитиною бувало упаду собі на лихо». Учні мали змогу прослухати у музичному виконанні твори «Місяць яснесенький» та «Стояла я і слухала весну», декламували вірші «Надія», «Хто вам сказав, що я слаба», «Ні я жива я буду вічно жити». Також була організована виставка творів Лесі Українки «Хотіла б я піснею стати».







Комментариев нет:

Отправить комментарий