Лицензия Creative Commons
Это произведение, автор которого — Лисичанская ЦБС библиотека филиал № 3, доступно на условиях лицензии Creative Commons «Attribution» («Атрибуция») 4.0 Всемирная.

среда, 23 сентября 2020 г.

Засідання молодіжного клубу «DreamTime»

Психологічна гра з елементами арт-терапії  «Хто я?»

23 вересня на засіданні молодіжного клубу «DreamTime», яке відбулося на свіжому повітрі біля стін бібліотеки, пройшла психологічна гра з елементами арт-терапії  «Хто я?». Молодь мала змогу ознайомитись з теоретичними основами терапії, виконували різноманітні вправи такі, як: «Чарівна рука», «Мої цінності», «Хто я», «Мої бажання», «Посмішка», проходили тест «Яка в мене самооцінка». Також за допомогою фломастерів і паперу малювали себе у колі та описували свої  характеристики, риси, почуття, інтереси, а після вправи коротко презентували себе починаючи кожне речення з займенника «Я – ...».












Комментариев нет:

Отправить комментарий