Лицензия Creative Commons
Это произведение, автор которого — Лисичанская ЦБС библиотека филиал № 3, доступно на условиях лицензии Creative Commons «Attribution» («Атрибуция») 4.0 Всемирная.

пятница, 7 декабря 2018 г.


Виставка настрій 
«Я читаю цю книгу , коли мені сумно»


Книга – мовчазний, але вірний друг, добрий порадник. Коли ти відкриваєш книгу, відчуваєш запах її сторінок, гортаєш її, проглядаєш текст...  Тому бібліотекарі бібліотеки філії №3 КЗ «Лисичанська ЦБС» розгорнули виставку настрій «Я читаю цю книгу , коли мені сумно», щоб показати читачеві  книги, які здатні змусити забути про душевний сум , про життєві негаразди. Автори цих книжок  захоплять вас в невідомий світ з перших сторінок, поглинуть вашу увагу без залишку, дадуть змогу поспівчувати героям. Бібліотекарі зробили добірку з  книг для усіх  шанувальників  літератури з таких авторів , як: О. Грин, В.Войнович, Л. Костенко, О. Генрі, Я. Гашек, Д. Остин, Ф. Саган та інші.




Комментариев нет:

Отправить комментарий